Kolejna blogerka książkowa.

Hej ! Nazywam się Agata. Mam 16 lat. Ten blog to efekt mojej miłości do książek :D Teraz napiszę wam może kilka (nie)interesujących rzeczy na mój temat.
Po pierwsze. Nałogowo czytam od roku. Kocham fantastykę i ambitne młodzieżówki. Mam od grona mężów książkowych, które pochodzą m.in. z książek takich jak: "Szeptem" Becci Fitzpatrick, "Wybrani" C.J. Daugherty, czy "Silver" Kerstin Kier.
Po drugie. Przecież nie samymi książkami się żyje ! Oglądam też seriale, ale o nich opowiem wam w osobnych postach na blogu.
Po trzecie. Nie samymi książkami i serialami się żyje! Słucham też muzyki. Głównie pop'u. Lecz o tym również pojawi się post na blogu :D
Poza tym mieszkam na zadupiu, które nie posiada swojego znaczka na Snapchacie, mam siostrę i brata oraz wybieram się do Technikum na kierunek ekonomiczny, chociaż jestem humanem. Jest to wynikiem tego, że myślę przyszłościowo. Mogę wam również zdradzić, że nie tylko całymi dniami siedzę w domu, a co! Od ponad 4 lat jeżdżę konno :)
Myślę, że już nie będę wam zanudzać w tym poście, bo nie będzie wam się chciało czytać następnych więc do zobaczenia (a raczej do przeczytania) w następnych :D

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © 2014 Światło Między Książkami , Blogger