Ukochane seriale

Pomińmy to, że ten blog jest o książkach i zacznijmy od seriali :D
Moja przygoda z serialami zaczęła się od tego, że bardzo nudziło mi się w ferie więc postanowiłam włączyć pierwszy lepszy serial jaki znajdę. No i padło na "Teen Wolf". Zakochałam się w nim już od pierwszego odcinka i do dzisiaj pozostaje on moim top 1 wśród seriali. "Teen Wolf " opowiada o Scott'cie McCall'u, który jest niczym niewyróżniającym się nastolatkiem. Ma szalonego przyjaciela Stiles'a i wydaje się, że niczego więcej nie potrzeba mu do szczęścia. Lecz pewnego dnia, Scott za sprawą ataku w lesie zmienia się. Staje się silniejszy, bardziej wysportowany, a co za tym idzie - w szkole zyskuje na popularności. Jednak Scott nie domyśla się, że za tym wszystkim kryje się mroczna tajemnica ...
Jeżeli jeszcze nie oglądaliście "Teen Wolf" to naprawdę nie wiem, co wy tu jeszcze robicie.


Po tym jak skończył się 5 sezon "Teen Wolf", zaczęłam oglądać kolejny świetny serial, a mianowicie "The 100". Serial opowiada o wojnie nuklearnej, który zniszczyła wszelką cywilizację, a jedynymi ocalałymi są mieszkańcy dwunastu stacji kosmicznych na orbicie Ziemi, które nazywane są "Arką". Panują tam bardzo surowe zasady. Za każde przestępstwo, bez względu na rodzaj, grozi śmierć, chyba że sprawca jest poniżej 18 roku życia. Po wielu latach na "Arce" zaczyna brakować zasobów niezbędnych do życia, więc mieszkańcy decydują się wysłać na Ziemię setkę nastolatków w celu sprawdzenia, czy można już tam żyć. Nastolatkowie zmuszeni są połączyć siły, aby przetrwać na planecie, która skrywa przerażające sekrety.
Jeżeli lubicie seriale, w których cały czas się coś dzieje, to z ręką na sercu mogę polecić wam "The 100".

Za poleceniem przyjaciółki zaczęłam również oglądać norweski serial "SKAM", który opowiada o grupie nastolatków, uczniów liceum Hartvig Nissens w Oslo. Serial skupia się na problemach, skandalach, miłościach z jakimi mierzą się nastolatkowie.Ciekawym aspektem serialu jest to, że każdy sezon (a jest ich 4) skupia się na innym bohaterze.
"SKAM" to coś dla ludzi, którzy mają dość seriali z wątkiem fantasy. Ja oczywiście nie należę do tych ludzi.


No i już ostatnim serialem jaki oglądam jest The Originals, który opowiada o najstarszym na świecie rodzie wampirów, który wieki temu zdecydował złożyć obietnicę, że zawsze będą trzymać się razem bez względu na wszystko (Always & Forever). Klaus, który jest hybrydą (pół wampir, pół wilkołak), powraca do Nowego Orleanu - miasta, które wybudował wraz z najbliższymi setki lat temu. Spotyka tam swojego przyjaciela Marcela, który jak się okazuje sprawuje całkowitą kontrolę nad mieszkańcami miasta. Przebywa tam również Hayley, która próbuje poznać historię swojej rodziny.
Aktualnie jestem na początku trzeciego sezonu, więc zostało mi około 30 odcinków aby być na bieżąco, ale również polecam wam ten serial.

Dajcie znać czy oglądaliście któryś z tych seriali, a ja teraz się z wami żegnam, bo zaraz mi palce odpadną :')

2 komentarze:

  1. Ja też zaczęłam moją przygodę z serialami od Teen Wolfa i też przez nudę w ferie, tylko że rok wcześniej haha. Oprócz tego zaczęłam The 100 i naprawdę jestem zakochana, tak samo jak byłam we SKAM i skoro już lubimy te same seriale to muszę spróbować z The Orignials!😂

    pozdrawiam i jeśli bedziesz miała chwilke to zapraszam do mnie, też dopiero zaczynam:)
    https://anmyosotis.blogspot.com/?m=1

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Normalnie siostry się znalazły! :D Na pewno wpadnę ;)

      Usuń

Copyright © 2014 Światło Między Książkami , Blogger